Overnachting in Den Haag

Nadat we donderdagavond afscheid hadden genomen van Zeeland, reden we naar Den Haag. Maikel had daar een hotel geboekt als cadeau voor mijn verjaardag. De kamer was heel luxe, een suite, met bubbelbad en een kingsize bed. Echt heel chill!! Vooral omdat het nogal regenachtige dagen waren en het dan extra lekker is om in bad te gaan. Die donderdagavond hebben we dus lekker in bad gerelaxt en de Olympische Spelen gekeken.

De volgende dag was helemaal vrij om te besteden in Den Haag zelf. Eerst gingen we ontbijten bij Walter Benedict. Deze lunchroom heeft een schattige kleine binnentuin waar je ook kunt zitten. Maikel bestelde Eggs Florentine en ik ging voor de pancakes. Het was erg lekker!
Na het ontbijt gingen we Den Haag verder verkennen.
We hadden niet echt een plan en liepen gewoon elk leuk klein straatje in dat we zagen.
Natuurlijk liepen we ook langs het paleis,...
... en namen een kijkje bij het Binnenhof (wat op deze foto ook het Zweinstein van Harry Potter had kunnen zijn haha).
We hebben vrijwel de hele middag rondgelopen door het centrum, leuke winkeltjes bezocht en als het ging regenen dan gingen we lekker ergens koffie drinken :) Voor het diner had ik gereserveerd bij Takumi; een Japans restaurant waar ik twee jaar geleden eens heb gegeten met oud-collega Meylin. Het was toen zo lekker dat ik er nu weer heen wilde. En het was weer top! Het interieur alleen al is zo gezellig en alles op de kaart is lekker! Maikel was ook helemaal blij, want die is gek op Japanse Ramen.
Mijn curry was wel erg groot hahaha! Maar zo lekker! Die hebben we een beetje gedeeld.
Happy :)

Het was erg leuk om weer eens in Den Haag te zijn. Ik heb daar natuurlijk 3 jaar lang gewerkt, maar gewoon voor de lol komen we er eigenlijk nooit. En dat terwijl het echt een gezellig stad is. Maikel zei al dat we er vaker heen moeten gaan. Daar ben ik het mee eens. Vrijdagavond sliepen we ook nog in Den Haag en de volgende ochtend reden we terug naar Haarlem. Toen zat onze vakantie er alweer bijna op. Het was erg kort doordat we natuurlijk eerst een week in quarantaine moesten.... maar toch heb ik genoten!

Komen jullie graag in Den Haag?

2 opmerkingen

1. Ziet er heel gezellig uit. Ik kom regelmatig in Den Haag, leuke stad!

BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat heerlijk! Ik heb nu ook gelijk zin om een nachtje weg te plannen. Den Haag is zo gezellig!

Bedankt voor je reactie!
Thank you for your comment!