Tokyo at night

Na 3 drukke beursdagen heb ik vandaag eindelijk een avondje de tijd om bij te komen en te bloggen. Op de beurs heb ik twee super aardige Nederlandse meiden leren kennen en we hebben eigenlijk vanaf het begin al onze vrije tijd samen doorgebracht 😁 Ik was een beetje bang voor de meetings die ik had maar het viel echt alles mee! Iedereen was heel aardig en ik heb ook veel nieuwe dingen geleerd over Japan die we op het werk weer kunnen gebruiken.

Gisteren was de beurs wat eerder afgelopen en zijn we in de avond de stad in gegaan. We besloten om Asakusa te bezoeken. Ik ben daar de allereerste keer dat ik in Japan was ook naar toe gegaan, en toen heb ik precies zo'n foto gemaakt als hierboven (de andere foto uit 2014 kunnen jullie hier terugvinden)  Het was erg leuk om weer bij de Senso-ji tempel rond te lopen, het blijft een prachtige plek.
We lieten onze toekomst voorspellen nadat we een wens hadden gedaan. Gelukkig had ik 'regular fortune' en geen 'bad luck' haha!
 Met zijn drietjes!
Nadat we bij de Senso-ji tempel hadden rondgelopen was het tijd voor avondeten. En natuurlijk wilden we na drie dagen Westers buffet nu de Japanse keuken proberen. Het was heerlijk en we hebben tot 22:00 super gezellig gekletst. Toen was het helaas tijd om terug te gaan naar het hotel en de koffers in te pakken.
Ik maakte voor het slapen gaan nog wat foto's van het uitzicht vanaf de bovenste verdieping van het hotel.
Vanochtend zijn we helaas alle drie op een andere rondreis gegaan. Dat vind ik echt jammer want het klikte ontzettend goed en we hadden zoveel lol met zijn drieën. Nu zit ik in de regio Tohoku (in het noorden van Japan) met een groep van ongeveer 20 mensen. Meer dan de helft is Chinees en verder zijn er nog wat Russen en Amerikanen. Ik vind het persoonlijk niet zo'n leuke groep omdat iedereen veel zijn eigen taal spreekt en naar elkaar toetrekt. Gelukkig hebben we een vol programma en ik ga me gewoon focussen op alles wat er te zien is 😊

Okee dat was het voor vandaag! Ik weet niet zeker wanneer ik de volgende update kan geven want morgen gaan we overnachten bij Japanse gezinnen thuis en daar is waarschijnlijk geen internet. Maar dat is misschien ook wel eens goed haha! Welterusten! xxx

1 opmerking

1. Wat gaaaaaf! Het is zo mooi verlicht allemaal en de verlichte skyline vanuit het hotel is ook een mooi plaatje :)

BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Thank you for your comment!