I'm Coming Home ♪

Ik ben inmiddels 2 dagen weer in Nederland en heb vandaag eindelijk even de tijd om een blogpost te schrijven :) Het leek me leuk om een klein verslag te doen van 12 en 13 februari. Dus laten we maar beginnen:

12 februari~
De foto hierboven is de laatste foto die we maakte in ons appartementje in Matsumoto. We wilden vlak voor vertrek naar Narita nog even onze 'airport fashion' laten zien. We moesten allemaal extra truien om ons middel knopen en ik had zelfs nog een spijkerbroek onder mijn joggingbroek aan, omdat die niet meer in onze koffers paste haha.
Om half 10 werden we opgehaald door Keiko (onze huisbazin) en naar de busterminal van Matsumoto gebracht.
Daar stond een heel uitzwaai comité op ons te wachten. Zo leuk! Dit hadden we totaal niet verwacht.

We reden zo'n 4 uur met de reis naar het vliegveld van Narita. Daar verbleven we in een luxe hotel.
 Rond 5 uur s'middags kwamen we aan in het hotel en namen we meteen even wat tijd om te relaxen.
Het was heerlijk om alvast even op een echt bed te liggen ;)
We moesten uiteindelijk nog tot 6 uur wachten tot het avond eten en we hadden allemaal best wel trek. Dus we besloten om het afscheidscadeautje van het uitzwaai comité maar alvast open te maken en verder de tijd te doden met het kijken van Naruto op de tv.
Als avondeten at ik deze heerlijke avocado hamburger :)

13 februari~
De volgende dag ging de reis naar huis officieel beginnen. Om 6 uur werden we wakker en om half 8 stonden we op het vliegveld. Het inchecken verliep allemaal soepel en voor we het wisten zaten we al in het vliegtuig naar huis. De reis is ook goed verlopen, alhoewel we ons aan het eind wel allemaal heel erg verveelde. Ik had een film gekeken, anderhalf uur Tetris gespeeld en nog veel meer gedaan om te tijd te doden maar de laatste 4 uur waren echt zwaar. Eenmaal op Londen aangekomen schrokken we nog even omdat onze vlucht een kwartier vertraging had, maar gelukkig bleef het daarbij en stegen we netjes om 18:00 op. Om half 9 waren we dan eindelijk op Schiphol en daar stond een 'welkom thuis' comité voor mij klaar :D
 Zo leuk met ballonnen en een spandoek!
Ik had niet verwacht dat er zoveel mensen zouden zijn haha~ Echt een geweldig ontvangst!
Na het ontvangst hebben we nog even wat gedronken met zijn allen, en daarna zijn we naar huis gegaan. Het is heel fijn om weer in mijn eigen bed te slapen en familie en Maikel weer om me heen te hebben. Ik moet aan bepaalde dingen nog wel wennen en mijn ritme is ook nog niet helemaal top, maar ik denk dat dat snel voorbij gaat :) Nu gaat langzaam aan het gewone leven weer beginnen. Maar eerst ga ik nog lekker een weekje vakantie vieren en ik blijf natuurlijk gewoon bloggen dus er zullen vanaf nu weer meer updates komen. Ik hoop dat jullie hebben genoten van mijn berichten en foto's over Japan, tot snel~

My Merry Morning

9 opmerkingen

1. Wat supergaaf dat je in Japan was!! Ik ga binnenkort eens al je Japanblogs lezen, volgens mij is het daar zo gaaf

2. welcome back :D en naruto op tv <333 en zo lief al die ballonnen :D

3. Aah leuk zo'n welkoms commité. Als ik op Amsterdam vlieg staat er niemand klaar. Behalve de NS haha. En als ik al die families en vrienden met bloemen en spandoeken zie staan voel ik me best vriendloos! :P Leuke post. Ik ben benieuwd hoe het voor je voelt om in Nederland te zijn! Liefs, Roxanne/ Peachlife

Reacties
    1. awwhh haha en op de NS kan je ook niet altijd rekenen. Het is wel even wennen om weer in Nederland te zijn maar heerlijk om vrienden en familie weer om me heen te hebben :)

Verwijderen
  4. Wat mooi om te zien dat je je familie je zo opwacht bij het vliegveld! Welkom thuis - hopelijk heb je je al een beetje kunnen installeren! =)

Reacties
    1. dankjee :) jaa het was echt een hele leuke verassing dat mijn familie daar stond. Mijn koffer is ondertussen ook weer uitgepakt en de kleding gewassen dus ik begin weer aardig te installeren ;)

Verwijderen
  5. WELKOM TERUG! Het lijkt me best bizar voor je om nu weer in Nederland te zijn. Wel echt superlief dat je familie je zo heeft opgehaald op het vliegveld. En wat grappig: dat paspoorthoesje heb ik ook. Zó leuk.

Reacties
    1. dankjee! haha wat leuk dat we hetzelfde paspoort hoesje hebben inderdaad :) Het is wel even wennen weer hier maar ik denk dat ik al snel niet beter meer weet ;)

Verwijderen
  6. Wauw, wat een warm welkom! Dat lijkt me echt geweldig!

Bedankt voor je reactie!
Thank you for your comment!