Posts tonen met het label autumn wishlist. Alle posts tonen

Autumnal Wishlist

Het is nog 26 graden buiten, maar ik ben al bezig met mijn garderobe voor de herfst en winter haha! Dat heb ik altijd als er een nieuw seizoen aan komt. We hebben een prachtige zomer (gehad) dit jaar en daar ben ik mega dankbaar voor. Het is heerlijk dat het vrijwel elke dag boven de 20 garden is geweest en zonnig. Daardoor merk ik dat ik het niet erg vind dat het straks herfst wordt. Wat frissere temperaturen en regen is ook wel fijn. En de herfst heeft zo zijn eigen charme: dikke cozy truien, mooie natuur, warme chocomelk en pumpkin spice latte, kaarsjes en met een dekentje op de bank...

Hierboven mijn wishlist voor deze herfst. Ik probeer te focussen op comfortabele kleding in basic kleuren. Het liefst heb ik straks een garderobe waarbij ik in de ochtend binnen 5 minuten een outfit uit de kast pak. Ik heb al veel fijne truien (maar een paar extra kan nooit kwaad hihi) en leuke rokjes. Wat ik nu nog voornamelijk mis is een zwarte skinny jeans of mom jeans die ook leuk staat bij de boots die ik graag wil kopen. Verder staat een regenjas hoog op de lijst want mijn huidige regenjas is stuk gegaan. En bij de Uniqlo verkopen ze schoudertassen die er niet groot uit zien maar waar kennelijk wel heel veel inpast. Een collega van mij heeft er eentje besteld dus ik ben benieuwd hoe de tas er in het echt uit ziet. Als het leuk en praktisch is, dan is het misschien wel een handige voor onze reis naar England en Schotland in september/oktober (ZOOO veel zin in!!). 

Hebben jullie ook zin in de herfst? of mag de zomer nog wat langer duren? 
Fijne avond allemaal! Xx

My Autumn Wishlist

Oktober is begonnen maar hier in Matsumoto is het nog volop zomer. Ondanks dat de blaadjes al van kleur beginnen te veranderen is het merendeel nog steeds groen. En hoe graag ik ook mijn nieuwe sjaal (daarover later meer) wil dragen, is het nog steeds te warm. Toch zit ik met mijn hoofd al bij de herfst en verheug ik me op de sfeervolle dagen, warme chocomelk, prachtig gekleurde natuur, knusse filmavondjes en het dragen van comfortabele outfits. Voor dat laatste heb ik een wishlist samengesteld met een aantal items die ik graag aan mijn kledingkast zou willen toevoegen :) 

English:  October has started but here in Matsumoto it's still very much summer. Even though the colors of the leafes are already changing, most part is still green. And how much I would love to wear my new scarf (more about this later), it's still to hot outside. Besides that, in my head it's already Autumn and I look forward to the cozy days, hot chocolate milk, beautiful colored nature, movie nights with the girls and wearing comfortable outfits. For that last one I made a wishlist with a few items that I would love to add to my wardrobe :)